Agoda.com
Priceline
StayForLong
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Knøttlite rom med veggtepper, dårlig isolert mot trafikkstøy fra E6 utenfor, knøttlite bad med dårlig avtrekk, slitne fellesarealer, kaffe fra konsentrat. MEN hyggelig betjening og ok frokost. Her er det mye som mangler før de kan ta opp kampen med Fru Haugans i sentrum.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bergerac42
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her en natt i forbindelse med jobbreise, og hotellet er helt OK - greie rom, OK bad, OK frokost - men her kunne de gjort enkle grep... Hvis dere løfter frokosten litt (den virker å være laget av noen som ikke er veldig inspirert), og hiv ut kaffemaskin med sirup (kaffen smaker for jæ....) - så hadde dere løftet inntrykket flere hakk

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 776geirj
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er noe av det verste jeg har bodd på i Norge. Ikke håndduker ved ankomst, svært uerfaren betjening. Rommene er svært små, slitte og fremstår som skitne. Fliser på badet løsner, vannet renner ut på hele badegulvet, og dusjen har et slitt dusjforheng. Det var ikke renhold på rommet underveis i oppholdet, ei heller skifte av håndduker. Frokostbuffeten var liten og lite spennende, og spiser du sent får du mat som har stått ute i mange timer.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 323frankk
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

...for en natts hvile på vei nordover. Hotellet er noe gammelt og slitt, og jeg er ikke særlig glad i gamle vegg-til-vegg-tepper. Sengene var gode å sove i, men det var litt trafikkstøy siden vi hadde rom ut mot E6 og vi liker å sove med vinduet åpent. Pluss for kveldsmat inkludert i prisen, og frokosten var helt grei.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, TerjeM
Anmeldt 3. august 2018

Overnattet i forbindelse med fotballturnering. Gammelt og udatert hotellrom. Toalettringen falt av, da den var knekt i feste. Dusjhodet var umulig å feste.Gulvene var veldig slitt. Vannskader rundt vinduet.
Rommet var booket for to netter og ble betalt ved ankomst. Da vi ikke fikk behov for andre natten spurte vi om vi kunne avbestille før kl 12, og det kunne vi.
Personalet hadde ikke fått opplæring i tilbakebetaling, så hun skulle gi beskjed til daglig leder påfølgende mandag at han måtte ordne dette.
I dag, snart 1.5 mnd etter, er pengene fortsatt ikke tilbakebetalt, selv etter 4 purringer.
På bakgrunn av dette vurderes servicen til forferdelig

Romtips: Avbestilling av rom går greit, men tilbakebetalingen av penger er visst utrolig vanskelig. Ikke bestill og betal for mer enn du trenger.
Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, Lise N