knollogtott
    kr 1 031
0.0 km fra Topcamp Mosjøen
Se flere hoteller i Mosjøen
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom på veien for en burger og biffsnadder fra Diner'n på Mosjøen camping. Hyggelige nok folk, men uorganisert, dyrt og ett møkkete lokale. Maten kom...men uten bestikk...etter at det ble påpekt flere ganger kom det til slutt. Maten var grei nok, men svarte ikke til prisen.

1  Takk, SveinH843
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi overnattet i en leilighet som fremstod som meget spartansk. Ikke TV, lite gjort for å gjøre det koselig- så leiligheten fremstod som kald og lite koselig. Da vi meldte dette tilbake fikk vi beskjed om at dette ikke var Mosjøen camping sitt ansvar da leilighetene var eid av kommunen. Når prisen er 919,- forventer jeg mer.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, larss336
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Tok inn på Mosjøen camping. Ble flott tatt i mot, fikk anvist plass for vogn og bil, og alt så bra ut. Helt til vi skulle spise im kvelden. Vi hadde gått en fjelltur og ville slappe av på campingen. Vi gikk bort til det som het Dinner fordi der hadde de grillet biff med tilbehør stod det på et skilt. Nei, det har vi ikke fordi kokken har det for travelt! Har kun ebkle ting. Vi valgte odd en burger med tilbehør som måtte bestilles separat. Fikk ikke noe hint fra han som tok bestillinger om at slik var d. Fikk burger uten pommes frites og skulle vi ha det, måtte vi stille oss bakerst i køen igjen. Venta lenge på maten, men andre venta mye lenger. Vi snakker om 1 time +++. Dette dro ned inntrykket av plassen som i seg selv var et bra sted. De som driver den restauranten/cafeen eller hva d var, må virkelig skjerpe seg!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Terje R H
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

En passe stor camping med masse hytter, leiligheter og døgn plasser. I tillegg har de spisesteder, vaskemaskin, tørketrommel og en flott turområde rundt som passer bra for oss med hund.

Svært ren leilighet med terrasse og perfekt å ha hund i. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, siljek2
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Ankom uten å ha bestilt på forhånd og fikk en leilighet med ett soverrom. Mottagelsen var fantastisk og fikk lov å ha hund med og fikk til og med rabatt. Leiligheten var flott og nyoppusset, stort tv flott kjøkken, delikat bad og stort fint soverom. I stuen var det sofa som gikk an å slå ned til seng. Anbefales

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Lena Lillehaug K