Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Skulle spise pig wings, og fikk kald smakløs mat. Kjøttet var kaldt og sausen var iskald. Fikk tilbud fra betjeningen om å varme opp maten min.. ble ikke tilbudt ny mat eller pengene tilbake. Ungene spiste pannekaker med fat fulle av matfett

Romtips: Husk at du må betale ekstra for strøm. Totalt over 400kr for natta. Pluss utsjekk kl 11.
Takk, 831cecilieb
Anmeldt 7. juli 2021

Slitt, utdatert hytte med dårlig renhold. Mugg i dusjen, utdatert køkken. Kjøkkenredskapene og redskapene var skitne og fulle av fett. Valgte å bruke medbrakt utstyr. Sigarettsneiper utenfor. Stemmer overhodet ikke med beskrivelsen av hyttene på nettsiden. Burde stå at de er slitte og bildene burde tale for seg selv. Vedlegger derfor egen bildedokumetansjon. . Overpriset til en slik lav standard. Anbefales ikke!

Takk, Aaa20201
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom og skulle sjekke inn på campingen. Plassen vår var ennå opptatt, lenge etter de skulle hatt utsjekk. Spurte da om vi kunne ta naboplassen siden den var ledig. Nope, den var booket og vedkommede hadde ønsket akkurat den plassen! Da vedkommede kom på siden av oss, kunne de fortelle at det stemte ikke. Utrolig lite smidig og lite velvilje fra hun som satt i kassa. Rett og slett utrolig dårlig service!!

Takk, s_lvid2020
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Lå her 3 netter. Campingen har det meste, anbefaler å prøve den amerikanske diner på plassen. Pluss for pizzabakeren som lå 40 m fra vogna vår.
E6 går rett forbi campingplass så litt trafikkstøy er det.
Rent og trivelig servicehus.
Bilder fra Diner.

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, Toreinar2015
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Kjempe greie folk, vi kom etter de hadde stengt og fikk lagt ut nøkkel, måtte dra før de åpnet igjen, fikk da betale med vips. praktisk rett ved E6. Kunne ha med hund og fikk en fin hytte med bra standard.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Kitaaw