Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Stor camping, med mye innhold.
2 restauranter, trampoline, lekeplass, minigolf.
Service byggene er fine i seg selv, men pga stort trykk på campingen. Over booket vil jeg si, her ligger vi tett!! Renholdet var ikke bra, 1 danw sprang rundt å vasket, begrenset hva hun klarer. Tette do og skitne gulv..
Uansett om det er i telt eller bobil.
Vi lå i telt, parkering var en utfordring, iallfall i nærheten av teltet, fleste mann til å parkere..
God milkshake hadde de
Har vært her før, å kom tilbake, muligheten er der for at d skjer igjen. Det handler mest om hvordan ligger iforhold til kjørerute.
Oppsummert fin camp, mangelfult renhold, alt for trangt og mye folk.

Takk, trondag
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hadde stor hytte, nr 27. Hytta var dårlig rengjort, skittent i skuffer og skitne kjøkkenredskaper. Dusjopphenget var ødelagt. Manglet list over døra på badet. Til den prisen forventer man en langt høyere standard. Anbefaler ikke et opphold, ihvertfall ikke hytte.

Takk, _sehuskem
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kort opphold og overnatting i fjelltelt på gjennomreise nordover. Grei plass, men renhold og hygiene på servicehuset var til bekymring i disse coronatider. (Virket veldig travelt da vi var der..)

Spiste på Diner og ingen av oss 4 var fornøyd ned maten. Pig Wings viste seg å være stekt kylling med pommes frites og en BBQ-saus til. Fargeløs anrettet uten grønnsaker.

Fantastisk tur opp Helgelandstrappa og til toppen der rundt midnatt.

Romtips: Tur opp Helgelandstrappa anbefales, på kvelden hvis fint vær. Unngå å spise middag på campingen (Diner)
Takk, Dreamer62072527115
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Koselig hytte(nr 28) som bærer preg av at det trenger oppussing. Selv om hytta har alt er badet på grensen til hva som kan være lov/akseptabelt disse koronatider. Fuktskader flere steder, og når dusjen ikke har fall i gulvet må
det være et kabinett som fungerer. Her er alt løst. Vannet blir liggende på hele gulvet og bakteriene kan kose seg. Noen i følget ville ikke bruke dusjen. Servanten har fuktskader.

Prisen ligger på nivå med et nyoppusset hotellrom. Neste gang blir valget enkelt

Vi hadde tilsvarende hytte i fjor og var sikker på at dette var ordnet opp i. Ser flere klager på dette

Ellers en fin camping som har mye og by på.

Hold dere unna de gamle hyttene.

Takk, Lars S
Anmeldt 20. juli 2021

Laaang kø og treg ekspedering ved innsjekk. Skitne og fæle toaletter i resepsjons bygget. Hadde ikke vært rengjort på hele dagen så det ut som. Meget dårlig førsteinntrykk. Spiste på Dinner, ingen stor opplevelse. Med den reklamen denne plassen gjørs stemmer ikke reklamen med virkeligheten. Skjerpings på mange felt.

1  Takk, okf123