“Nydelig grillet klippfisk”

Fru Haugans Hotel - Ellenstuen
Vurdert som nr. 1 av 17 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig grillet klippfisk fikk jeg. De andre i reisefølget var også svært fornøyde med sine hovedretter. Vakkert spiserom og god service. Anbefales.

1  Takk, VeronikaA552

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 6 som alle bestilte en 3 retters middag. Vi bestilte alle forskjellige retter og vi var alle fornøyd, vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, mortenn738
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til en bedre middag her. Menyen var spennende. Totalopplevelsen ble ganske dårlig. Tørrfisken hadde stått for lenge i ovnen, men dette var servitøren ikke særlig interessert i å høre på. Glass og flasker ble ikke ryddet av bordet underveis i måltidet og vi måtte vente 30 minutter på desserten, som ble servert lenge etter at kaffen kom på bordet. Restauranten har betydelig rom for forbedring.

3  Takk, yngved2013
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Det historiske hotellet ligger sentralt til i Mosjøen. Herfra kan du gå til alt. Den gamle sjøgata er vakker og ligger like ved. Lett å parkere - gratis. Ladere for Tesla og andre El biler. Hyggelig og serviceinnstilt personale i resepsjonen og hun som hadde renholdet på rommet. Nytt fint rent rom med utsikt over elva. Hyggelig i uteserveringen hvor vi spiste Fru Haugans burger - den var veldig god. Minus her var personal som ikke kunne hverken norsk eller engelsk. Skal du spise i den stilige restauranten må du være tidlig ute å bestille bord. Vi har vært her før og kommer gjerne tilbake.

1  Takk, solveigaroed
Anmeldt 16. mai 2020 via mobile enheter

Overnattet på Fru Haugans hotell for 1 natt. Hyggelig betjening som tok oss imot, fine rom. Leser man litt på historien så skjønner man konsept og opplegget med rom. Utrolig GOD seng Dagen etterpå ble vi servert frokost av en ansatt som het Anette, som også sjekket oss ut av hotellet - utrolig hyggelig
I disse koronatider kunne det stått et infoskriv ved frokostbuffen at man ville bli servert mat ect. Vi sto der som noen hodeløse høns å lurte på om vi var forseint til frokost osv.
Alt i alt, en bra opplevelse

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, Ann Margrete E

Reisende som så på Fru Haugans Hotel - Ellenstuen, så også på

Har du vært i Fru Haugans Hotel - Ellenstuen? Del dine erfaringer!