“Middag”

Fru Haugans Hotel - Ellenstuen
Vurdert som nr. 1 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 22. juli 2020

Etter et flott besøk i fjor var vi spente på om opplevelsen ville være like bra i år. Kom ikke gjennom på telefon men tok sjansen på plass ved åpning kl 18.00 ,det gikk bra. Forettene var meget velsmakende asparges og okse carpaccio men små porsjoner. Lammecarre meget bra,stekt Tofu med grønnsaker lite smak,bakt tørrfisk ok men slappe poteter trekker ned. Karamellpudding på Fru Haugans er alltid god . Service helt ok ellers er det jo veldig hyggelig på uteserveringen der og hyggelig personale.

2  Takk, jgintruder

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig grillet klippfisk fikk jeg. De andre i reisefølget var også svært fornøyde med sine hovedretter. Vakkert spiserom og god service. Anbefales.

1  Takk, VeronikaA552
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på 6 som alle bestilte en 3 retters middag. Vi bestilte alle forskjellige retter og vi var alle fornøyd, vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, mortenn738
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til en bedre middag her. Menyen var spennende. Totalopplevelsen ble ganske dårlig. Tørrfisken hadde stått for lenge i ovnen, men dette var servitøren ikke særlig interessert i å høre på. Glass og flasker ble ikke ryddet av bordet underveis i måltidet og vi måtte vente 30 minutter på desserten, som ble servert lenge etter at kaffen kom på bordet. Restauranten har betydelig rom for forbedring.

3  Takk, yngved2013
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Det historiske hotellet ligger sentralt til i Mosjøen. Herfra kan du gå til alt. Den gamle sjøgata er vakker og ligger like ved. Lett å parkere - gratis. Ladere for Tesla og andre El biler. Hyggelig og serviceinnstilt personale i resepsjonen og hun som hadde renholdet på rommet. Nytt fint rent rom med utsikt over elva. Hyggelig i uteserveringen hvor vi spiste Fru Haugans burger - den var veldig god. Minus her var personal som ikke kunne hverken norsk eller engelsk. Skal du spise i den stilige restauranten må du være tidlig ute å bestille bord. Vi har vært her før og kommer gjerne tilbake.

1  Takk, solveigaroed

Reisende som så på Fru Haugans Hotel - Ellenstuen, så også på

Har du vært i Fru Haugans Hotel - Ellenstuen? Del dine erfaringer!