“Upåklagelig service”

Fru Haugans Hotel - Ellenstuen
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 5. august 2021

Spiste treretters en torsdagskveld. Restauranten var egentlig fullbooket, men takket være en behjelpelig og hyggelig servitør fikk han ordnet plass til oss likevel. Utmerket service fra begynnelse til slutt. Maten var smakfull og god. Svarte absolutt til forventningene. Anbefales!

Takk, tineh902

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på 6 som hadde vår årlige tur for å spise på ellenstuen. Det som trekker litt ned er at det i år igjen må spise i frokosthallen til hotellet. Når det er sagt så hadde vi alle en tre retter og vi var alle kjempefornøyd med maten, vi vil gjerne trekke frem hvalbiffen som var noe av det møreste vi har smakt. Vi kommer tilbake til neste år.

Takk, mortenn738
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Upersonlig service og språkvansker med serveringspersonalet var blandt de første utfordringene vi møtte for å få oss et måltid i Resturant Ellen som vi hadde gledet oss til å prøve. Skuffelsen av at restauranten var stengt og flyttet til hotellets frokostsal ga ikke akkurat noen «pluss i boken» for opplevelsen.
Grillet kongekrabbe til forrett var så tørr at den ikke lot seg skrape ut av skallet.
Stekt røye i beurre blanc til hovedrett var delikat og smakte godt. Det samme gjorde karamellpuddingen.
Restaurant Ellen fremsto for oss som noe helt annet enn hva restaurantens websider og omtaler fortalte oss på forhånd.

Takk, PST861
Anmeldt 23. juni 2021

Kjempe flott rom i andre avdeling. Ny oppusset. Lyst rent og pent. Klesskap og tilgang kjøkken m kaffene Vaskemaskin
Mat på hotellet og kveldsmåltidet. Velsmakende
Ikke stress og mas men rolig hyggelig atmosfære
Anbefaler det på varmeste.
Jeg hadde klart å gjøre feil i bookingen og de fixa det elegant!

Takk, Torill S
Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Denne desserten smakte helt himmelsk, sjokolademousse , bringebærsorbet, blåbær, bringebær, jordbær og kjærlighetsfrukt.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, evah335

Reisende som så på Fru Haugans Hotel - Ellenstuen, så også på

Har du vært i Fru Haugans Hotel - Ellenstuen? Del dine erfaringer!