“Beste biffen jeg har fått på restaurant ”
Anmeldelse av Gilles Cafe

Gilles Cafe
Vurdert som nr. 5 av 17 Restauranter i Mosjøen
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi var tre personer, og de to andre valgte fisk. Begge disse rettene var nydelige, og damene smilte fra øre til øre. Selv valgte jeg biff, som både hjemme og på restaurant kan være så som så. Denne var perfekt mør, og perfekt stekt. Samt nydelig krydret. Bedre kan det ikke bli.

I det nydelige været var det supert å sitte ute, og nyte stemningen i denne vakre gamle bydelen.

Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, mortenj960

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Bra mat i hyggelig lokale i Sjøgata. Bra personell og service. Menyen er bra, om enn ikke stedets mest spennende.

2  Takk, olekristena
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Mye stengt i Mosjøen!! Dette pga Covid 19, her er et sammensurium av ja hva, cafe/restaurant??? Bestillte laks, med friske grønnsaker og ris, ja mulig alt kjøpt på rema, alt helt smakløst!!! Bedre med pølse på Cirkel K.

1  Takk, 317linen
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Besøkte dette stedet ettersom det hadde fått gode ratings her på Tripadvisor, det ble tabbe.. Mulig stedet var bedre før, men nå er det skikkelig identitetskrise! Er dette en kafe? Eller restaurant? Eller ølbule for «faste gjester»? Man kommer først inn i noe som ser ut som en skikkelig tradisjonsmatplass, 5 m lengre inn så er vi over i en kafe og plutselig så er fyllastemniga over deg i det du setter rumpa ned ved et bord med høytalere og scenebelysning. Matmessig ble dette en nedtur da meny og utvalg virket kopiert fra en hvilken som helst Milano eller Napoli restaurant. Med andre ord, fastfood type kebab og pizza. Ikke nok med det, det smaket ingenting heller. Dessverre en skikkelig nedtur, eneste pluss i margen var service fra den hyggelige unge servitøren.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 336gj_rans
Anmeldt 27. oktober 2019

Trivelig spisesteder med hyggelig betjening. Jeg spiste fra buffé og maten var meget god. Tilstrekkelig med matretter å velge mellom for meg men savnet dessert. Kunne godt vært noen slike. Moderat prisnivå. Lite kunder da jeg var der, men jeg var der på en hverdag midt på dagen. Kan anbefales andre å spise der.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 8610Steinar

Reisende som så på Gilles Cafe, så også på

Har du vært i Gilles Cafe? Del dine erfaringer!