“Beste fiskesuppe så langt!”
Anmeldelse av Gilles Cafe

Gilles Cafe
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Mosjøen
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Mosjøen, Gilles leverer! Fantastisk god fiskesuppe,beste jeg har smakt.Anbefales!!!!
Dyktig betjening,fin atmosfære.

Takk, Voyager48710888308
Roar M, Daglig leder på Gilles Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig service. Fine posjonsstørrelser. Vil anbefale både kyllingwrapsen og Bergamo-pizzaen. Behagelig atmosfære var det også

Dato for besøk: mai 2021
Takk, E2590QKkarenh

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte Super Nachos, men det var dessverre ingenting supert med denne retten som mest av alt minner om noe som kunne kommet fra hybelkjøkkenet til en tenåring som nettopp har flyttet hjemmefra. En skål med tørre nacho chips toppet med et par skiver smeltet hvitost, i tillegg til litt knusktørr og pulverisert smakløs kjøttdeig som samlet seg i bunnen av skåla. Dette ble servert med to bittesmå skåler med rømme og hermetisert salsa ved siden av. Denne herligheten tok det til alt overmål godt over en halv time å tilberede og servere. Jeg tror driverne av dette stedet hadde hatt godt av litt inspirasjon, det virker rett og slett som om de overhodet ikke bryr seg om kvaliteten på maten som serveres.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, vegardk635

Dette er tatt opp internt, takk for tilbakemelding. Beklager at du fikk denne opplevelsen hos oss.

Anmeldt 10. februar 2021 via mobile enheter

Bestilte Gill biff. Denne var veldig god. Hyggelig servitrise. Koselig sted. Prisene var også hyggelige.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, B2502EVmartinw

Tusen takk for en fin tilbakemelding!

Anmeldt 14. oktober 2020

Bestilte svinemedaljong og betalte, etter stund så kom servitrisen og beklaget, de var tom for svinemedaljong. Det ble istedet bestilt noe cowboytallerken, brødskive med karbonade, speilegg, to små baconskiver,tomat,agurk, bønner i tomatsaus og to store salatblad. Så etter at jeg kom ut på menyen at jeg skulle hatt tilbake 50kr men ikke noe tilbud om penger tilbake. Ble burger og is på Biltema bare for å føle meg litt mett

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, HallWing

Du fikk en lunsjrett istedenfor Svinemedaljong og skulle helt klart hatt tilbake differansen. Det var en feil av vår servitør. Beklager at du fikk denne opplevelsen til oss.

Reisende som så på Gilles Cafe, så også på

Har du vært i Gilles Cafe? Del dine erfaringer!