“Venninejulebord”
Anmeldelse av NANO - STENGT

NANO
Beskrivelse: Nano betyr liten og det er det vi skal være. En liten smak av Holmen Gård - en liten pub - i en liten gate - i en liten by.
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god lutefisk, med godt øl.
Servisen var upåklagelig og vi fikk sitte litt for oss selv, sikkert bra for de andre gjestene også ;)
Dette blir nok en tradisjon!
Takk Trine for oss

Takk, Sonjaedith

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Lite lokale med få plasser. Lønner seg nok å avtale på forhånd.
Helt grei mat og oppmerksomt personale i det lille lokale.
Et besøk på toalettet blir det jo som regel også i løpet av et slikt besøk.
Sjeldent opplevet så små (lave) toaletter.
Her må VVS mannen ha vært kortbenet.
De kunne da likevel brukes.

Takk, PerA G
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende og koselig restaurant/bar, sentralt i historiske Sjøgata! Godt utvalg av øl, god mat og hyggelig betjening. Kommer tilbake

Dato for besøk: august 2018
Takk, Camilla U
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Var der og tok en pizza og noen øl med kjæresten. Veldig koselig atmosfære, og god service. Det var også gode priser både på mat og drikke.

Dato for besøk: august 2018
Takk, joachim_239
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Jeg kommer inn i et lite men hyggelig og hyttekoselig miljø. Vi som vennegjeng bestilte oss nydelig øl og en forferdelig pizza. Pizzan var badet i gaudaost og var deigete, rå rett og slett. Synd at et så koselig utested imponerer så lite med understekt ovnsbakt pizza... det var også live musikk som var meeget underholdene!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, AndersE617

Reisende som så på NANO, så også på