“Det kan da ikke være så vanskelig”
Anmeldelse av NANO

NANO
Vurdert som nr. 9 av 17 Restauranter i Mosjøen
Beskrivelse: Nano betyr liten og det er det vi skal være. En liten smak av Holmen Gård - en liten pub - i en liten gate - i en liten by.
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Det kan da ikke være så vanskelig å si hei til kunder som kommer inn døra. Virker å være «gjengs» i Mosjøen at dem som servere drikke er pottesur. Ølet var godt men betjeninga var ikke mye å skryte av. Få deg en annen jobb hvis du ikke klarer å smile til dem som betaler lønnen din!!

1  Takk, MariaH1706

Anmeldt 29. juli 2020

Etter å ha spasert ut av Milano mathus, med forferdelige priser og overfylt lokale, endte vi opp på denne upretensiøse plassen. Hyggelig betjening, rent og pent, god smittebeskyttelse og skikkelig italiensk pizza. Ingen duker, bare tre, lett å vaske i en smittesituasjon. Vi smilte og takket pent for oss da vi gikk hjem til hotellet.

Takk, Holmestrand_yvind_K
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass med godt utvalg på øl. En av de dårligste pizzaer jeg har smakt. Bestilte skinke og ruccola-ingen stor kulinarisk oppgave. Dette var bare for dårlig. Dårlig stekt pizza som smaker....ingenting.

Takk, r8f
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

En flott opplevelse.
Trivelig og flott betjening. Nydelig mat som kom raskt til bordet.
Godfølelsen kom lett

Takk, olavingea
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Trivelig stemning langs sjøgata. Droppet innom for et glass her på tur til hotellet. Trivelig og «hipt» miljø og blid betjening. Kommer sikkert igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 336gj_rans

Reisende som så på NANO, så også på

Har du vært i NANO? Del dine erfaringer!