“God pizza. Noe upersonlig service”
Anmeldelse av Amore

Amore
Vurdert som nr. 16 av 19 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 14. november 2018

Koselig lokale sentralt i byen. Pizzaen var god, men servicen noe upersonlig. Variert meny, men har kun prøvd pizzaen deres.

1  Takk, bem68

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Var her 29. Juni 2018. Maten kom fort, men så var vi også de eneste gjestene. Supernachos var dyrt, men helt greit. Ikke noe supert ved den da du finner alt på Coop, ikke noe hjemmelagd salsa eller guacamole. Fajitas var god, men dyr. Grei matopplevelse, men gudhjelpe noen må gi servitøren litt smilehjelp

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Knuttegutt
Anmeldt 24. august 2017

Stikk innom for å spise. Er været fint kan du sitte i hagen bort fra Sjøgata.
Anbefales for en rask matbit.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Tore Ivar S
Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Vi spiste her da vi ladet elbilen på gjennomreise. Stedet ser ikke så innbydende ut fra ute, men var hyggelig. Retro og kul innredning. Vi spiste to ulike kebabretter - begge var kjempegode. Hyggelig betjening. Minus for at det sto couscous i menyen, men retten ble servert med vanlig ris.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Marjhia
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Gode porsjoner og maten var okei:) vi var 7 stk som spiste middag her. Veldig fint på innsiden!! Pasta carbonara smaker pyton om en ikke har på litt salt på, da ble den god, men den hadde bare ca 5 baconbiter i seg, lite løk og spurte om de kunne steke baconet litt mer slik at det blir sprøtt, det gjorde de da ikke.... Kelneren mener det kanskje ikke, men hadde en frekk tone når en av vennene mine spurte om noe. Var en som bestilte biff og potetstappe, han sa biffen var god men potetstappa hadde en rar smak. Typen min hadde kebab, og så den var ok og ikke noe han ville bestilt igjen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, cecilie1989

Reisende som så på Amore, så også på

Har du vært i Amore? Del dine erfaringer!