“På sparket besøk”
Anmeldelse av Amore

Amore
Vurdert som nr. 17 av 17 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 11. august 2020

Vi valgte dagens kveite og fettuchini. Kveiten var helt fersk og perfekt stekt, nydelige smaker. Fettuchinien smakte også deilig med tydelig smak av gorgonzola

Dato for besøk: august 2020
Takk, ingunna2019

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat tusen takk Yilmaz og Hakan. Veldig koselig og veldig reint super tagliatella med kylling var veldig godt og kebab rull

Takk, Yurdanur A
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Måtte vente nesten 1 time på å få maten, som var en enkel pastarett.
Maten var ikke det vi forventet ut fra menyen. Bestilte makaroni alla gratiani, men fikk pasta penne med smeltet ost og nesten ikke noe kjøtt.
Er ikke en plass jeg vil tilbake til.

2  Takk, Turisten16
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Det var en grei opplevelse, med noen feil. Maten i seg selv er grei, der kebaben er god, sjømat-salaten er grei, noe den panerte kyllingen og pizzaen også var. Noen av porsjonene var litt små.

Takk, Vilius B
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Innom og spiste middag. Småskittent inntrykk. Toalett meget skittent. Bør sjekkes hver time. Servitør var hyggelig men burde fremstått mer tillitsvekkende. Spiste kebab. Grei smak men lite mat/kjøtt i forhold til pris. Ikke et sted jeg besøker igjen.

Takk, KarlE297

Reisende som så på Amore, så også på

Har du vært i Amore? Del dine erfaringer!