“Hår i maten”
Anmeldelse av Amore

Amore
Vurdert som nr. 17 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 9. august 2021

Maten smaker ok, men fant hår i maten min. Servitøren går inn og ut va kjøkkenet med telefonen i handa. Blir sure hvis man ber om sugerør og isbiter. Hit skal jeg aldri mer, anbefales virkelig ikke!!

Takk, 833pernilles

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Rent og ryddig, grein Meny og god mat. Hyggelig betjening og koselig atmosfære. Et helt greit alternativ i Mosjøen for en middag.

Takk, Johnny S
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig eier/betjening, ligger sentralt i Mosjøen
Desverre mye av det samme som du får på tilsvarende restauranter.
Savner fersk fisk, pasta, litt andre biff alternativ.
Men de leverer som forventet, men denne menyen er alt for lik den du får i Oslo, Trondheim, Bodø etc.
Eieren meget hyggelig, god service.
René toaletter, renhold var de nøye med.
God mat.

Takk, trondag
Anmeldt 12. juli 2021

Tomt for alt av pastaretter, ingen pannekaker til barn-som det stod i menyen. Kvalitet på maten og prisen stod ikke i stil. Dårlig lukt inne i lokalet. Skittent bord som vi tørket av selv.

1  Takk, hegeh802
Anmeldt 11. august 2020

Vi valgte dagens kveite og fettuchini. Kveiten var helt fersk og perfekt stekt, nydelige smaker. Fettuchinien smakte også deilig med tydelig smak av gorgonzola

Dato for besøk: august 2020
Takk, ingunna2019

Reisende som så på Amore, så også på

Har du vært i Amore? Del dine erfaringer!