Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Naturlige Helgeland på
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Jeg kjørte ens ærend inn til Mosjøen for å prøve den nye attraksjonen Zip-line. Møtte opp på Hotell Haugan i Sjøgata , og ble kjørt til Helgelandstrappa hvor vi gikk ca 70 m rett opp. Litt smånerver da jeg kom på platået hvor jeg skulle « hive» meg utpå ,men ble godt ivaretatt og da gikk det greit . Kjempeartig og fin tur over Vefsna- elva. Dette skal forsøkes igjen.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Anita K
Kiramisi, Eier på Naturlige Helgeland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Hyggelig at du syntes om turen i ziplinen, og du er hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Virkelig en opplevelse for alle mellom 30 og 110 kg. Enten du liker fart,spenning og høyder eller ikke, så er dette noe å prøve.
Dagen jeg kjørte bød på sol og varme, og opplevelsen av å «surfe» over Vefsna i zipline og kunne ha utsikt ut over fjorden er virkelig uvurderlig.
Jeg prøvde turen samme dag som den var åpnet for allmenheten, men opplegget med guidene var bra og sikkerheten godt ivaretatt på alle måter.
Personer under 30 kg får ikke kjørt zipline, kanskje kunne det vært et annet alternativ for barn? Vi reiser som regel med små barn,samtidig som vi liker aktiviteter som dette! Men savner ofte alternativ for de barna som også liker slike aktiviteter der det tilbys voksne.
Kanskje får Naturlige Helgeland til et alternativ også for de under 30 kg?

Men zipline anbefales

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, AnneLenaMjo

Hei! Takk for at du kom på vår aller første åpningsdag vi skulle gjerne hatt et tilbud til de minste også. Vi har en plan om en fase 3 som også blir mer egnet for de minste, men vi har ikke avgjort om det blir enda.

Anmeldt 29. september 2016

Dato for opplevelse: juli 2016