“Vi var 4 her og spiste. Pizza”
Anmeldelse av Milano Mat og Vinhuset

Milano Mat og Vinhuset
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 her og spiste. Pizza og kebab. Greit nok. Litt liten porsjon kebab. Ok smak. For stor meny med nokså like retter. Toalett var lite tiltalende. Bord og folk tett i disse koronatider. Må være veldig sulten om jeg stopper her igjen

Takk, KarlE297

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Helt ordinær mat. Ikke spesielt billig. Det ble bestilt biffsnadder og kebab-tallerken. Vi opplevde at det smakte det samme av begge. Ulik dandering men ellers mye likt...hadde forventet noe annet. Store porsjoner, vi ble mette, kjører ikke en omvei for å spise her, men god service og hyggelig betjening.

Takk, r8f
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette var en skuffelse! Husket dette som en grei plass å spise, men nå var det dårlige greier. Sausen var tykk som krem og alt var fullstendig smakløst. Så ut som saus, vasstrukne grønnsaker og salat hadde stått på fatet ei stund før servering. Tenker vi kjører forbi neste gang.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, sofasara
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Prøvde Biff ala Milano og det var ok. Kjøttet var bra, men sausen var tynn. Porsjonen var mindre enn forventet. Resten av familien prøvde lam, kylling, pølse og pommes frites. De opplevde det som ok. Ikke noe å "ringe hjem" om, men ikke forferdelig heller. Godt mulig vi stopper her igjen. Skryt for god service og masse parkering.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, RoSt404
Anmeldt 15. april 2020 via mobile enheter

God mat og store porsjoner til en fornuftig pris. Hyggelig betjening og det gikk kort tid fra bestilling til servering. Stor meny med bredt utvalg.

Dato for besøk: april 2020
2  Takk, Akvaria

Reisende som så på Milano Mat og Vinhuset, så også på

Har du vært i Milano Mat og Vinhuset? Del dine erfaringer!