“På reise? Ikke stopp her !! ”
Anmeldelse av Milano Mat og Vinhuset

Milano Mat og Vinhuset
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

På reise. Skulle stoppe for en matbit. Bestilte hamburger til oss begge. Maten kom. En tynn og tørr burger uten smak. Svidd glutenfritt brød. Men pomfritt var ok. Totalt en tarvelig mat. Ingen tørkepapirholder på toalett. Spritdispenser inneholdt ikke håndsprit. ( håndsprit ville jeg luktet) mest sansynlig ei såpe på dispenser. Her burde kommunen vært å sjekket overholdelse av smittevern. Kort råd fra meg, Kjør forbi.

1  Takk, finnn2013

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Beste pizzaen ever!
Dagens biff filet: terningkast 6!
Kan absolutt anbefales.
Veldig hyggelig betjening
Kjempeservice fikk chambre separe.

Takk, 275hegeb
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 her og spiste. Pizza og kebab. Greit nok. Litt liten porsjon kebab. Ok smak. For stor meny med nokså like retter. Toalett var lite tiltalende. Bord og folk tett i disse koronatider. Må være veldig sulten om jeg stopper her igjen

Takk, KarlE297
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Helt ordinær mat. Ikke spesielt billig. Det ble bestilt biffsnadder og kebab-tallerken. Vi opplevde at det smakte det samme av begge. Ulik dandering men ellers mye likt...hadde forventet noe annet. Store porsjoner, vi ble mette, kjører ikke en omvei for å spise her, men god service og hyggelig betjening.

Takk, r8f
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette var en skuffelse! Husket dette som en grei plass å spise, men nå var det dårlige greier. Sausen var tykk som krem og alt var fullstendig smakløst. Så ut som saus, vasstrukne grønnsaker og salat hadde stått på fatet ei stund før servering. Tenker vi kjører forbi neste gang.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, sofasara

Reisende som så på Milano Mat og Vinhuset, så også på

Har du vært i Milano Mat og Vinhuset? Del dine erfaringer!