“Veldig god pizza.”
Anmeldelse av Milano Mat og Vinhuset

Milano Mat og Vinhuset
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god pizza. Raske til å ta ordren, og maten kom raskt til bordet, til tross for at de hadde mange gjester. Topp!

Takk, sahhhra

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Topp service og veldig pizza. Svært hjelpsomme betjening, de var helt spesielle, stor forskjell i forhold til servicen vi fikk på Fru Haugans hotell.

Takk, Nomad241649
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

På reise. Skulle stoppe for en matbit. Bestilte hamburger til oss begge. Maten kom. En tynn og tørr burger uten smak. Svidd glutenfritt brød. Men pomfritt var ok. Totalt en tarvelig mat. Ingen tørkepapirholder på toalett. Spritdispenser inneholdt ikke håndsprit. ( håndsprit ville jeg luktet) mest sansynlig ei såpe på dispenser. Her burde kommunen vært å sjekket overholdelse av smittevern. Kort råd fra meg, Kjør forbi.

1  Takk, finnn2013
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Beste pizzaen ever!
Dagens biff filet: terningkast 6!
Kan absolutt anbefales.
Veldig hyggelig betjening
Kjempeservice fikk chambre separe.

Takk, 275hegeb
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 4 her og spiste. Pizza og kebab. Greit nok. Litt liten porsjon kebab. Ok smak. For stor meny med nokså like retter. Toalett var lite tiltalende. Bord og folk tett i disse koronatider. Må være veldig sulten om jeg stopper her igjen

Takk, KarlE297

Reisende som så på Milano Mat og Vinhuset, så også på

Har du vært i Milano Mat og Vinhuset? Del dine erfaringer!