“God mat på en hektisk dag”
Anmeldelse av Milano Mat og Vinhuset

Milano Mat og Vinhuset
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Mosjøen
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 5 innom på tur nordover. 4 bestilte pizza og 1 bestilte hamburgertallerken. Betjeningen hadde god kontroll på glutenfri kost. Smakfull mat som ble servert raskt, til tross for mye folk.

Takk, sigurdel

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Dette var den beste biffen jeg har smakt!
Familie på 5 som bestilte litt av hvert. Alle var strålende fornøyd med maten som ble raskt levert. Hyggelig betjening og rause porsjoner. Her kommer vi gjerne igjen!

Takk, Bekkymekky
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommende serveringspersonal og raskt levert bestilling ved bordet. Pizza smakte meget godt og var innholdsrik. Milano fremstod som en meget god veikro.

Takk, PST861
Anmeldt 21. desember 2020 via mobile enheter

Alle har vært på en Milano restaurant og denne er akkurat det du forventer av en slik restaurant. Stor meny med typiske retter som pizza, kebab, burger og diverse kjøttretter. Store porsjoner og helt grei mat. Mye folk så tydeligvis en populær plass blant lokalfolket.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, 336gj_rans
Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Vi var 4 personer og spiste. 2 bestilte ovnsbakt kveite og de 2 andre soiste pølsesnadder og pizza.
Ovnsbakt kveite var druknet i saus og den smakte gammel fisk. Klagde på dette og fikk en skikkelig beklagelse og vi slapp å betale. Stort pluss.
Pølsesnadder midt på treet men pizza var bra.
Trivelig betjening og lokale.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Toreinar2015

Reisende som så på Milano Mat og Vinhuset, så også på

Har du vært i Milano Mat og Vinhuset? Del dine erfaringer!