Ettermiddagstur

Anmeldt 6. august 2018
mortenn738
Nittedal, Norge

Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Vi tok med oss bikkja og gikk nede langs øyfjellet, med flott utsikt mot sjøgata på andre siden av vannet. Gangveien er god og bred og egner seg flott både for sykklister, handikappende og vanlige turgåere. Turen er passe lang, og ved enden av turveien ligger en flott rasteplass med benker og diverse utstyr til grilling. Ps, glemte å si at det er en stor parkeringsplass, om man trenger bil for å komme seg til marsøra. Flott utsikt, handikappvennlig og passe lang for en rusletur med unger eller bikkjer.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Janne K
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Dette er en fin tur som passer for alle. Hvis man bare rusler og koser seg så tar det ikke mer enn en time til sammen. Det er lagd en vei så man kommer seg dit både med barnevogn og rullestol. Fin utsikt mot Mosjøen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, mortenn738
Anmeldt 17. april 2018

Rett nedenfor Skaret i Mosjøen, kan man enten jogg eller gå helt bort til Marsøra. Spesiellt fint om sommeren, der man grille og sole seg. Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2017
3  Takk, Hovmesteren
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Det er en relativt nylig utbedret vei som gjør stedet tilgjengelig for alle, det er ikke spesielt langt eller krevende å komme seg frem slik at di aller fleste klarer turen. Flott utsikt over byen og sjøgata

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, lakrfl
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Lett og behagelig spasertur under Øyfjellet. På bredden av Vefsnas utløp og innerst i Vefsnfjorden. Fin tur for gamle og unge. Kan gås, sykles og det kan trilles barnevogn helt fram.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, bjoernv2014