“Anbefales på det sterkeste”
Anmeldelse av Wagamama

Wagamama
Vurdert som nr. 62 av 235 Restauranter i Agia Napa
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Var der 4 ganger i løpet av vår 3 ukers ferie. Veldig god mat til en rimelig penge. Vi har prøvd flere ulike retter og alt var like godt. De ansatte var veldig hyggelige. Stedet anbefales til alle som vil ha en god matopplevelse

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ainatmsj

Anmeldt 7. februar 2017

Nydelig mat. Thairetter, kinamat og sushi av beste kvalitet. Godt utvalg av vin fra mange land. Japansk øl hvis ønskelig. Hyggelig betjening. Perfekt beliggenhet nær den lille, gamle havnen i Agia Napa.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 183gunnarg
Anmeldt 13. november 2016

På vei ned mot fiskehavnen i Agia Napa finnes Wagamama, et nytt tilskudd av restauranter i Agia Napa. Vi valgte å sitte inne denne novemberkvelden, menyer kom raskt på bordet, svært innholdsrike som de ofte er på asiatiske restauranter, og ikke helt enkelt å finne ut av for amatører i asiatisk mat. Vi begynte med sushi, veldig bra, og hadde så bestilt suppe, en suppebolle av uante dimensjoner med en herlig kyllingsuppe, sannsynligvis et helt bryst, samt nudler og grønnsaker. Vidunderlig vin, som sammen med en flaske tørr, fransk hvotvin virkelig gjorde susen.

Dato for besøk: november 2016
Takk, JohnAstana
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Var her med familien, jeg spiste nydelig sushi, og de andre spiste curry og chicken ramen. Alle var veldig fornøyd med maten. Trivelige servitører og fine priser. Anbefales om du vil ha noe annet enn den vanlige sydenmaten

Dato for besøk: august 2016
Takk, Mimix1982
Anmeldt 25. juni 2016 via mobile enheter

Veldig bra service, gikk fort å få maten :) hyggelig servitører, og ble veldig godt tatt imot av Eva Spanou. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: juni 2016
Takk, charlotten119

Reisende som så på Wagamama, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Wagamama? Del dine erfaringer!