“Middag”
Anmeldelse av Avra

Avra
Vurdert som nr. 32 av 230 Restauranter i Agia Napa
Anmeldt 3. desember 2018

Spist både Mese og Pasta retter der. Vært veldig fornøyd med maten og servicer.Koselig plass. Fint og sitte både inne og ute.

Takk, Sissel H

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Spiste både forrett, lammekoteletter og sjømat-salat. Savner ofte litt syre i maten når man er ute, her hadde de virkelig funnet den gode balansen i rettene. Anbefales.

Takk, 115j_rgeng
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Spiste kyllingsovlaki i pitabrød som var helt ok, min mann hadde samme rett men med svinekjøtt. Han synes den var god.
Servicen er ok men de gjør ikke noe mer en man bør forvente av servitører .
Litt bråkete i og med at den ligger rett ved hovedveien gjennom byen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 190ceciliev
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Maten vår smakte helt fantastisk. Vi prøvde "grillspydet" med svin. Meget saftig og god grillsmak! Salaten var forfriskende og servicen er fantastisk og trivelig. Prisen var heller ikke så ille.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AudunBLian
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Tørt kjøtt og ganske dyrt i forhold til andre restauranter. Noe godt, men flere smakløse småretter. OK service og fint lokale.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Torbjørn V

Reisende som så på Avra, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Avra? Del dine erfaringer!