“Velsmakende mat og hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Napiana

Napiana
Vurdert som nr. 15 av 235 Restauranter i Agia Napa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 6. mai 2019 via mobile enheter

Gruppe på 6 stk som alle fikk god mat. Prøvde både biff, gresk og forskjellige pastaretter. Alle fornøyd. God husets rødvin som vi fikk smake på før kjøp. Utmerket service. Prisnivå sånn litt over gjennomsnittet, men ikke avskrekkende. Anbefaler absolutt et besøk her.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jarlen-R

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Vi var her for vårt første restaurant-stopp i Ayia Napa. Vi bestilte en pizza og en kyllingkebab. Pizzaen var helt middels - ikke noe spesielt ved den. Kyllingkebaben var god, kjøttet var saftig og godt tilbehør. Servitørene var veldig hyggelige, og pluss for at de legger merke til om dere drikker alkohol eller ikke. Etter å ha bestilt regningen fikk vi servert melon, mens de som drakk alkohol fikk servert grappa. Før bestilt mat fikk vi servert brød med dips. Alt i alt en god opplevelse, anbefales!

Takk, 47andersd
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Trivelig sted og blide servitører. Bestilte husets vin, den var ikke god, smakte eddik. Servitøren ordnet med ny drikke så det gikk bra. Spiste en kyllingrett, helt ok smak.
God service, kan anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: august 2018
Takk, monikao493
Anmeldt 5. juli 2018

Gikk innom restauranten pga. koselig atmosfære og innbydende betjening. Gode drinker, god vin og supergod mat!! Beste biffen jeg har smakt utenlands. Hyggelig betjening som var både hjelpsom og ønsket slå av en liten prat. Måtte innom her flere ganger under samme opphold i Ayia Napa.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Anette A
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Betjeningen var kjempe hyggelig og servisen var upåklagelig. Drikken kom raskt og ungenes mat kom sammen med forretten så de slapp å vente like lenge på hovedretten som oss. Av erfaring anbefalte de oss det, og det var veldig lurt. Maten kom raskt og det smakte helt nydelig. Koselig restaurant med utsikt ut i en travel gate hvor det er mye å se på.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, T4248XTlindab

Reisende som så på Napiana, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Napiana? Del dine erfaringer!