“En bra restaurant.”

Vurdert som nr. 63 av 235 Restauranter i Agia Napa
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger fint til nede ved og gir en god ramme for et fiskemåltid. Ble godt mottatt av servicevennlig personale. Vi spiste paella og den var velsmakende og god. Et hyggelig besøk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, alfjohann

Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Dagen da grekere går ut å spise. Herlig restaurant, med utsikt rett til havet og båthavnen. Bordet har ren duk, og når du sitter ute, får du nesten bestemme hvor. Personal flytter bordet. Denne dagen gikk jeg for sushi. Tror jeg ikke har spist laks med ferske reker som knasket når jeg åt. DEILIG. Med vin til denne retten ble jeg faktisk sittende . Jeg MÅ anbefale dette stedet, rent, toaletter rene, hyggelig betjening og rask servering. Garantert fornøyd. Anbefales.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, torunnl716
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Super restaurant med nydelig fiskeretter Anbefales rent og pent Vi koste oss i kveld med familien

Dato for besøk: november 2017
Takk, Tove D
Anmeldt 6. august 2017

Fantastisk tilgang på råvarer og alt tilberedes tett inntil perfeksjon. De har og en japansk kokk som tilbereder sushi/maki og fusion retter, bl a en tunfisk tartar som setter byen på matkartet, ikke bare få fest/natteliv kartet.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, LikmiB
Themis K, Public Relations Manager på Vassos Psarolimano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Dear friend,

Thank you for the review and conments.
We take every comment seriously as we strive to get better

Vassos Psarolimano Team

Anmeldt 22. mai 2017

Herlig krabbesalat med smaker som vi nordboere ikke får til. Super hvitvin fra Kypros. Ligger helt ved havet og kan bli litt varmt.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Berit F
Themis K, Public Relations Manager på Vassos Psarolimano, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2017

Thank you for your review. We are truly a fun place for kids to be around.
We are now back fresh and completely renovated, with a brand new kitchen.
Follow us on Facebook, Twitter, Instagram an YouTube to stay in touch!

hope to see you again soon,

Vassos Psarolimano Team

Reisende som så på Vassos Psarolimano, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Vassos Psarolimano? Del dine erfaringer!