“Gjennomgående dårlig”

Vurdert som nr. 61 av 234 Restauranter i Agia Napa
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Smakløs og i beste fall middels mat. Var 6 stk og alle retter, både sjømat og annet var smakløs og lite fersk. Dårlig service. På bordet fikk halvparten maten 5 min etter resten. Forrett kom sammen med middag. Satt å ventet 30 min etter vi var ferdig å spise, uten at noen kom innom, så vi fikk betalt og stukket fra dette stedet. Definitivt vårt siste besøk her.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jarlen-R

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Prøvde oss på denne restauranten. To kelnere avviste at de kunne servere glutenfri mat. Selv om de åpenbart hadde ting på menyen som er naturlig glutenfritt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, linn695
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger fint til nede ved og gir en god ramme for et fiskemåltid. Ble godt mottatt av servicevennlig personale. Vi spiste paella og den var velsmakende og god. Et hyggelig besøk.

Dato for besøk: april 2018
Takk, alfjohann
Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Dagen da grekere går ut å spise. Herlig restaurant, med utsikt rett til havet og båthavnen. Bordet har ren duk, og når du sitter ute, får du nesten bestemme hvor. Personal flytter bordet. Denne dagen gikk jeg for sushi. Tror jeg ikke har spist laks med ferske reker som knasket når jeg åt. DEILIG. Med vin til denne retten ble jeg faktisk sittende . Jeg MÅ anbefale dette stedet, rent, toaletter rene, hyggelig betjening og rask servering. Garantert fornøyd. Anbefales.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, torunnl716
Anmeldt 16. november 2017 via mobile enheter

Super restaurant med nydelig fiskeretter Anbefales rent og pent Vi koste oss i kveld med familien

Dato for besøk: november 2017
Takk, Tove D

Reisende som så på Vassos Psarolimano, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Vassos Psarolimano? Del dine erfaringer!