“Stilig”
Anmeldelse av Megu

Megu
Vurdert som nr. 34 av 213 Restauranter i Agia Napa
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Prøvde oss på sashimi-salaten og stekt and idag. Godt begge deler
Men kanskje mest imponerende var stilen på restauranten. Både interiør og mat. Utrolig stilig anretning av rettene.

Takk, 115j_rgeng

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Prøvde denne siden den hadde fått så bra score på TA. Det kan man skjønne. Nydelig
Sushi og service. Anbefales.

Takk, 29andreast
Anmeldt 7. august 2018

Var på Megu sammen med døtrene mine 2 ganger på 1 uke! Maten smakte helt nydelig begge gangene og servicen, helt upåklagelig! Kommer garantert tilbake neste gang vi er her. Takk for en god opplevelse :-)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 597heidim
Anmeldt 7. juni 2018

Fantastisk god mat og service i år også
Eklusiv Resturant med ok priser på fantastisk mat
Anbefales

Dato for besøk: juni 2018
Takk, lillian123345667
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Vi havnet tilfeldig inn her første kvelden vår i ayia napa, noe jeg er veldig glad for! vi fikk servert lekker sushi, både vegetar og med sjømat, som må være en av de bedre sushi måltidene vi begge har hatt :-) kjempe fornøyde!

Dato for besøk: april 2018
Takk, marentberner

Reisende som så på Megu, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Megu? Del dine erfaringer!