“En fryd for øyet”
Anmeldelse av Megu

Megu
Vurdert som nr. 13 av 235 Restauranter i Agia Napa
Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Vi besøkte stedet flere ganger,
det lå like ved hotellet vårt og
vi var fornøyde med både mat og service hver gang.
Stilig lokale,fin oppdekning og behagelig bakgrunnsmusikk.
Vi prøvde forskjellige retter,
sushi,reker Tempura,andebryst,kylling og svin.
Alt var nydelig anrettet,og servitøren forklarte litt om de forskjellige ingrediensene.
Personlig synes jeg rekene var
toppen.Og blomsterpotte dessæren var både artig og smakfull.
Stedet anbefales virkelig. Og
prisene var ikke avskrekkende.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Lailab450

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Spiste herlig sushi som var vakkert presentert. Stilige lokaler og meget oppmerksom og hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, annemereteskorpenh
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Prøvde oss på sashimi-salaten og stekt and idag. Godt begge deler
Men kanskje mest imponerende var stilen på restauranten. Både interiør og mat. Utrolig stilig anretning av rettene.

Takk, 115j_rgeng
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Prøvde denne siden den hadde fått så bra score på TA. Det kan man skjønne. Nydelig
Sushi og service. Anbefales.

Takk, 29andreast
Anmeldt 7. august 2018

Var på Megu sammen med døtrene mine 2 ganger på 1 uke! Maten smakte helt nydelig begge gangene og servicen, helt upåklagelig! Kommer garantert tilbake neste gang vi er her. Takk for en god opplevelse :-)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 597heidim

Reisende som så på Megu, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Megu? Del dine erfaringer!