“Nice view”

Red Ruby Asian Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 235 Restauranter i Agia Napa
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde et hyggelig besøk her. Bestilte forrett og hovedrett. Nydelige forretter. Til hovedrett bestilte jeg butter chicken, ikke den beste jeg har smakt, men helt ok. Godt utvalg på vin. Utrolig stor og variert meny. Ligger litt bortgjemt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, monikao493

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Var i Ayia Napa i 2 uker, og spiste ved restauranten 6 ganger. Maten var helt magisk! Spiste kinesisk og thai en gang hver, og indisk resten av gangene. Elsker indisk mat og Red Ruby var superbra!
Godt utvalg av retter, alt smakte suverent. Fikk mix-nanbrød når vi bad om det (kombinasjon av de nanbrødene til tilbød). Superhyggelig personale. Fin utsikt og koselig atmosfære. Måtte aldri bestille bord for å få plass, men var nok folk til at vi måtte booke på forhånd for å få de beste bordene. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ankis1992
Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Helt nydelig mat, bestilte butter chicken med fried rice og naan. Helt fantastisk alt sammen. Fikk store porsjoner. De ansatte var super hyggelige og oppmerksomme. Anbefales sterkt av kresen person !

Dato for besøk: juni 2018
Takk, emilieaateigen
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Nydelig shusi og indisk mat. Fantastisk servise. Rent og fint i restauranten og toalettene var fantastisk rene.
Stort utvalg på rettene god vin.

Dato for besøk: april 2018
Takk, toneb591
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Nyåpnet restaurant som ligger litt i utkanten av turistløypa, men bare 5 minutter fra sentrum av byen. Flott lokale. Stor meny med godt utvalg av kinamat, sushi og thaimat. Hjelpsom og hyggelig betjening. Ikke den dyreste av denne type restauranter, men kanskje litt små porsjoner. Absolutt et sted vi vil komme tilbake til..

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 183gunnarg

Reisende som så på Red Ruby Asian Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Red Ruby Asian Restaurant? Del dine erfaringer!