“Svært godt måltid”

Vurdert som nr. 62 av 235 Restauranter i Agia Napa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Jeg spiste kylling med roquefortsaus og fruen spiste black and white sirloin steak. Begge rettene smakte fantastisk og til helt grei pris på ca 14 euro. Fantastisk service i tillegg gjorde måltidet helt perfekt. Vi har vært mange ganger i Ayia Napa og spist på mange restauranter. Dette er et av de beste måltidene vi har hatt her nede.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Bjørn L

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Ble lokket med gratis cocktails og ble enig om å prøve dette. Vi satte oss ned og bestilte mat som smakte helt ok. En fant hår i maten, lasagnen var smakløs, biffen ikke stekt riktig, mer pepper enn saus i sausen og drikkene uten kullsyre. Da det tilslutt kom til cocktailesene vi skulle få gratis, var satt ned til en type (vi ble lovet en stor variasjon drinker). Da vi tilslutt klarte å krangel til oss drinken vi ble lovet, fikk alle sammen helt lik drink, med minimalt alkohol. Anbefaler virkelig ikke dette stedet! Frekke servitør også, som mente alt var vår feil. Hvis du vil kaste penger ut av vindu så burde du gå hit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, nataliekholt
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke og utsøkt service av flinke servitører. En flott restaurant som virkelig kan anbefales :)

Dato for besøk: september 2017
Takk, tronnordhaug
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Ble skuffet etter å ha dra hit pga gode anmeldelser her.
Bestilte plankebiff, medium stekt. Den var godt stekt og SEIG! Ikke noe godt kjøtt overhode. Samme med biffen til de andre jeg spiste med. Bernaisesausen var alt for sterk (for mye estragon så den var nesten ikke spiselig. Ikke særlig hyggelig betjening heller. Anbefales ikke.

Dato for besøk: august 2017
Takk, MartineL1993
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Flott og trivelig restaurant med eget lekeområde. Fantastisk mat til hyggelig pris. Spareribs med forrett til 11 euro

Dato for besøk: juli 2017
Takk, kenneth0101

Reisende som så på Olive Tree Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Olive Tree Restaurant? Del dine erfaringer!