“Enestående”
Anmeldelse av De Medici

De Medici
Vurdert som nr. 35 av 235 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Vi pleier å gå på flere gode restauranter når vi er ute og reiser, men klarte ikke å gå dit mindre enn tre ganger på en uke. Fantastisk god mat hos svært serviceinnstilt betjening som kunne faget sitt.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, frode_263

Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Knallgo mat kjempe service spiste der flere ganger på en uke bare go mat og god dessert enestående betjening

Dato for besøk: mai 2019
Takk, andreasrn_1986
Anmeldt 22. april 2019 via mobile enheter

Hadde bestilt bord her siden vi
var ei stor gruppe.
Bestilte forskjellige pizzaer
Servitøren mente at pizzaene var
for små til å dele på to.
Dette stemte ikke.Flere av oss
spiste bare halve pizzaene,som
forøvrig var veldig godt stekte.
Tilbud om å kunne ta med restene.
Fylt kyllingbryst så veldig godt ut ,men var desverre tørrstekt.
Hadde ventet bedre mat etter
anbefalinger av restauranten.
Ble med det ene besøket hit,
til tross for at det lå høvelig til i hovedgata.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Lailab450
Lambrosfili, Manager på De Medici, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2019

Thank you Laila for your comment, we appreciate it. We are really sorry to hear that, and as a manager of the restaurant i promise you that it will not happen again. We asure you that rarely happens this in De Medici.
Also, about the pizzas our staff is well trained to inform the customers about the portions and everything associated with the food. Maybe, a misunderstanding happened that night.
Thank you again for your comment, and we hope to see you back again to prove you.

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Vi valgte dagens anbefaling. Bruschetta til forrett. Denne var laget slik god bruschetta skal være.
Til hovedrett valgte vi kyllingbryst meg champion saus.
Og lammekotelett med rødvinssaus.
Vi ble anbefalt en rødvin fra Italia. Valpolicella Classico 2016.
Perfekt match til maten.
Maten smakte fantastisk og vi fikk god service.
Kan virkelig anbefales

Takk, eliseo604
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Full restaurant med stressa betjening, men veldig god mat og fin restaurant! Ble litt skuffa over helhetsopplevelsen i og med at vi hadde litt forventninger pga anmeldelsene de har fått.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, SandraJeaknotte
Lambros F, Manager på De Medici, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Sorry to hear that Sandra. We always try to satisfy every customer, but when the restaurant is full sometimes is possible to not please someone. De Medici team promise you that next time you will be satisfied 100%, and also you will enjoy an authentic Italian night in the heart of Ayia Napa

Reisende som så på De Medici, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i De Medici? Del dine erfaringer!