“Barnevennlig”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 7. oktober 2018

Hyggelig restaurant som har skjønt å ta vare på de minste som ofte bestemmer hvor vi skal spise. God mat og hyggelig betjening. Godt renhold. Barneavdelingen var helt super med hoppeslott++++++++. Dessuten var det området også rent i motsetning til enkelte andre steder

Takk, kremly

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Vi har spist på denne restauranten mange ganger, og har prøvd mange av rettene. Maten og servicen har alltid vært veldig bra. Også veldig bra med lekeplass til barna. Vi kommer gjerne tilbake.
Anbefales!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jeanetteo787
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Dette er en restaurant perfekt for familier med en rett og slett utsøkt service og fantastisk mat! Her anbefales det virkelig på det sterkeste å dra:)

Dato for besøk: juni 2018
Takk, chrisautumn1
Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Positivt: mye å velge på menyen, god service, mange lokale spiste på restauranten (tenker det er et god tegn), spiste 3 retter for 10 Euro.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Katrine K
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Vi var i utgangspunktet skeptiske på grunn av navnet, men ble behagelig overrasket. Nydelig mat, og store porsjoner. Menyen er rikholdig, men vi spiste tradisjonsrik mat som kleftiko, mixed kebab og biff. Omgivelsene minnet heller ikke mye om wil west. Lokalene var store og rustikke, og servicen var god, selv om en kvinnelig servitør svarte noe overraskende på vår skryt av maten at det ikke var uventet fordi de hadde en god chef. Hun burde heller sagt takk og at hun ville overbringe dette videre til kokken.

Dato for besøk: november 2017
Takk, maalsko

Reisende som så på Wild West Steak & Grill Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Wild West Steak & Grill Restaurant? Del dine erfaringer!