Flott strand

Bergen, Norge
Les alle 7 517 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Agia Napa
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Vi gikk via strandpromenaden fra Ayia Napa til Nissi beach. Flott strand med krystallklart vann og deilig badetemperatur. En «stjerne» i trekk da det ikke var mulig å få solseng (fult)

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, kaiolavk
Anmeldt 16. september 2019 via mobile enheter

Langgrunn strand med krystallklart vann. Eneste negative er at det var en del småfisk som bet en del i beina. Mye underholdning med vannsport og ulike party. Ikke akkurat den beste stranden for de med barn med tanke på støynivå fra musikkbarene.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, marmelli1
Anmeldt 11. august 2019

Nissi beach er virkelig en av de fineste og beste strendene jeg har vært på. Vannet er krystall klart. Fargen er turkis. Nei, vet du hva. Det var en fin opplevelse. Eneste ulempen var at jeg ble litt små blitt av små fisker. Men ikke noe farlig.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Mrsclaudiaa
Anmeldt 23. juli 2019

Så fin strandVatnet var turkis og krystallklartGode muligheter for å kjøpe kald drikke, og god mat

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Elliot73
Anmeldt 7. juli 2019 via mobile enheter

Litt skuffet over store områder med berg og skarpe steiner. Men fin sand og flere serveringssteder langs stranda. .

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Tommy I