“God lokal mat!”

Blueberries Restaurant and Bar
Vurdert som nr. 3 av 235 Restauranter i Agia Napa
God for: Store grupper, Romantisk, Forretningsmøter, Familier med barn, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og god service!
Vi spiste kyllingvinger, kyllingspyd og kjøttboller.
Et lite minus for innpåslitne katter og de importerte vinene som kun var av det billigste slaget.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Anders1Norway

Anmeldt 7. juni 2019 via mobile enheter

Hit bør du absolutt ta turen! Etter å ha dratt skuffet tilbake på hotellet etter flere resturant besøk i agia napa kom vi over denne bortgjemte perlen. Utifra hvor den ligger trodde vi at vi hadde gått feil, men det hadde vi altså ikke. Så ikke kjims av området eller utseendet på resturanten, for her har vi fått den beste maten . Ble tatt imot av veldig hyggelige servitører og vi endte opp med å bestille biff, med ekstra hvitløksbrød og ekstra sopp. Vi ble kjempe overrasket over hvor god maten var og dro derifra med et stort smil. Virkelig verdt et besøk.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, elisea111
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Bestilte stor Meze. Masse god mat. Store porsjoner. Utrolig god service fra et hyggelig personal. Flott sted. Kan anbefales

Takk, jan2reg
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Vi fant stedet på TripAdvisor. Det ligger i en bakgate, så det er ikke noe sted du normalt går forbi. Menyen hadde mange fristelser, men vi gikk for Meze (full). 22€ for 10 retter var mye fantastisk god mat for pengene. Anbefales!

Takk, 955haraldn
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Vi booket bord her etter gode anmeldelser på TripAdvisor. Når vi ankom ble vi godt tatt i mot, og vi fikk fort aperitiff og brød som normalt her nede. Når vi skulle bestille mat, fikk vi god hjelp av servitøren til å velge rett og vin til maten. Utover kvelden ble servitørene, som forøvrig var 3 stykker, «borte». Det var vanskelig å få tak i dem, og de hadde for mye å gjøre til å klare å servere og følge opp gjestene sine. Kanskje ansette en til de travleste tidene? Vi måtte selv spørre om dessertmeny. Alt i alt var maten god, og servicen var god når den var tilstede. Vi fikk 10% rabatt siden vi bestilte bord på nett.

Takk, 47andersd

Reisende som så på Blueberries Restaurant and Bar, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Blueberries Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!