“Fantastisk matopplevelse”

Blueberries Restaurant and Bar
Vurdert som nr. 3 av 235 Restauranter i Agia Napa
God for: Familier med barn, Store grupper, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Da ha vi spist vårt beste måltid på denne turen til Kypros. Koslig restaurant i forholdsvis rolig sidegate. Ypperlig service og store porsjoner. Hit kommer vi tilbake

Takk, Sonjakristim

Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og god service!
Vi spiste kyllingvinger, kyllingspyd og kjøttboller.
Et lite minus for innpåslitne katter og de importerte vinene som kun var av det billigste slaget.

Takk, Anders1Norway
Anmeldt 7. juni 2019 via mobile enheter

Hit bør du absolutt ta turen! Etter å ha dratt skuffet tilbake på hotellet etter flere resturant besøk i agia napa kom vi over denne bortgjemte perlen. Utifra hvor den ligger trodde vi at vi hadde gått feil, men det hadde vi altså ikke. Så ikke kjims av området eller utseendet på resturanten, for her har vi fått den beste maten . Ble tatt imot av veldig hyggelige servitører og vi endte opp med å bestille biff, med ekstra hvitløksbrød og ekstra sopp. Vi ble kjempe overrasket over hvor god maten var og dro derifra med et stort smil. Virkelig verdt et besøk.

Takk, elisea111
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Bestilte stor Meze. Masse god mat. Store porsjoner. Utrolig god service fra et hyggelig personal. Flott sted. Kan anbefales

Takk, jan2reg
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Vi fant stedet på TripAdvisor. Det ligger i en bakgate, så det er ikke noe sted du normalt går forbi. Menyen hadde mange fristelser, men vi gikk for Meze (full). 22€ for 10 retter var mye fantastisk god mat for pengene. Anbefales!

Takk, 955haraldn

Reisende som så på Blueberries Restaurant and Bar, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Blueberries Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!