“Digg!”

Sage Restaurant & Wine Bar
Vurdert som nr. 5 av 229 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Familier med barn, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Hvite duker, fantastisk service og rolig livemusikk. Vi fikk servert brød med 3 forskjellige smør og en helt vilt god blomkålsuppe på huset. Maten var helt klart innafor komplimentert med en god kypriotisk vin. Anbefales!

Takk, 47andersd

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, god service, maten var god, tilbehøret var gjerne litt i det minste laget til biffene vi bestillte.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, helenefrom1
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig og serviceinntilt betjening med god og spennende mat på menyen. Forholdsvis dyr mat, men dette er en av de dyreste restaurantene i området.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Stian G
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Dette er en stilfull og flott restaurant. Er en av de litt dyrere plassene å spise, men absolutt verdt det. God mat og førsteklasses service.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 930piak
Anmeldt 22. mai 2018

Var ut med noen venner for å spise middag på denne restauranten. Den var relativ ny, og i følge Tripadvisor skulle den holde god standard. Ble møtt med hyggelige og servicevennlige personale og førsteinntrykket var meget bra. Flott lokale, renslige toaletter og totalt sett meget tiltalende restaurant. Maten trakk noe ned i kvalitet, da jeg som valgte Filet Mignon, fikk en svært mørk og tykk saus ikke passet helt til retten. Vinen var derimot riktig temperert og svært god. Mine venner var også enig med meg at maten var på det jevne, men kanskje vi valgte en rett som ikke var helt representativ for å gi et rettferdig karakter? Kan nok anbefales, men ikke et førstevalg.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, osmasen

Reisende som så på Sage Restaurant & Wine Bar, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Sage Restaurant & Wine Bar? Del dine erfaringer!