“Ferie middag”

Sage Restaurant & Wine Bar
Bestill bord
Vurdert som nr. 10 av 235 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservater
Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Veldig god mat. Topp service og hyggelig betjening. Litt dyrere enn gjennomsnittet. Fikk bord selv om vi ikke hadde reservert.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 681sverrek

Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Dette er en fantastisk resturant med veldig god atmosfære. Menyen er utsøkt og kvaliteten på kjøkkenet er perfekt. Hyggelig service med god kunnskap om vin. Lurt å bestille bord da det alltid er full resturant.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, j_rnandret
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Et av de litt dyrere stedene i Agia Napa. Et veldig stilig sted, hvor hvite duker og proffe servitører skaper en god atmosfære.
Du finner retter til 13-14 euro her, men også de litt dyrere variantene.
Veldig spennende og god mat, med gode forretter og hovedretter av ypperste klasse.
Virker å være hakket kvassere på biff enn sjømat.

Takk, 115j_rgeng
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Hvite duker, fantastisk service og rolig livemusikk. Vi fikk servert brød med 3 forskjellige smør og en helt vilt god blomkålsuppe på huset. Maten var helt klart innafor komplimentert med en god kypriotisk vin. Anbefales!

Takk, 47andersd
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, god service, maten var god, tilbehøret var gjerne litt i det minste laget til biffene vi bestillte.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, helenefrom1

Reisende som så på Sage Restaurant & Wine Bar, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Sage Restaurant & Wine Bar? Del dine erfaringer!