“Perfekt mat og perfekt personale”
Anmeldelse av Clarabel Restaurant

Clarabel Restaurant
Vurdert som nr. 38 av 235 Restauranter i Agia Napa
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservater
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Vært her 5 dager på rad, ypperlig mat hver gang! Betjeningen er utrolig hyggelig, oppfyller alle ønsker og bryr seg om gjestene. Maten sto til all forventning, og ikke spesielt dyrt! Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, heiditolsen

Anmeldt 6. mai 2019 via mobile enheter

Gruppe som spiste flere forskjellige retter, der alle ble fornøyd. Middels prisnivå. God service og oppmerksomt personale. Biffene var veldig gode og kan anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jarlen-R
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. De hadde glemt å servere oss maten (venter ca 45 min), men tok det veldig serriøst når vi etterspurte middagen. Vi bestille entrecôte begge to. Den var tørr og seig. En dårlig matopplevelse.

Takk, SiljeRB
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var sultne og selv om det var tidlig ettermiddag bestilte vi biff. Kjempebra service og rask servering, og maten var veldig bra. Spesielt Diana- sausen var topp!! Vi gleder oss til neste gang allerede!

Takk, torevoss
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Bedre mat skal du lete etter, en saus du bare mååå prøve og en biff som er eksepsjonell.
Jeg liker biffen rå, og den er perfekt stekt. For og si det som de sier i plankebyen,
Gøttære blir det ikke!

Takk, ulf N

Reisende som så på Clarabel Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Clarabel Restaurant? Del dine erfaringer!