“Nydelig biff”
Anmeldelse av Gardens

Gardens
Vurdert som nr. 51 av 199 Restauranter i Agia Napa
God for: Romantisk, Store grupper, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Vi var her og spiste flere ganger for tre år siden og da var de kjempeflinke på biff. Det er de fortsatt. Spiste også kylling som var helt ok. Lasagne bør dere styre unna, den var nok fryst ned og varmet i mikroen. Spagetti var også veldig godt. Fisk vet jeg ikke men de som jobber der er utrolig flinke og kjøtt er de gode på

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 720s_lvia

Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Flott sted, service og koselige servitører som tok seg tid til en prat. Det opplevde vi ikke mange plasser. Anbefales

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Ramona B
ZoeKillis, Owner på Gardens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2019

Thank you for your review! The Gardens restaurant hope to see you again for more food, drinks, and chats!

Anmeldt 5. juli 2018

Veldig fin og koselig restaurant, men personalet så litt utbrent ut. Mange eldre menn som serverte og var ikke enkelt å få kontakt med de utenom de få gangene de kom til bordet.
Maten var veldig god, men drinkene vi fikk var ikke gode. Bestilte en mojito og fikk en helt grønn blanding uten verken mynte, lime eller is.
Helt greie priser.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Anette A
Zoe K, Owner på Gardens, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Thank you for your review, we are glad to hear that you enjoyed our food! We apologize for the drinks, we hope to see you agin.

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Min kone og jeg spiste det. Ihjelkokte gulrøtter, minimais fra boks og nokså seigt kjøtt. Sørvisen var så som så, men ikke katastrofal.

Dato for besøk: oktober 2017
2  Takk, bjoern_r_stensby
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Denne restauranten var vi på fire ganger i løpet av en uke. Vi spiste helt fantastisk nydelig biff alle dagene og dette er noe de virkelig kan. God service. Ikke billig men det er verdt hver krone

Dato for besøk: august 2017
Takk, 720s_lvia

Reisende som så på Gardens, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Gardens? Del dine erfaringer!