“Lunsj”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 14. mai 2019 via mobile enheter

Var innom for en enkel lunsj og det var det vi fikk. Trivelig betjening og et litt shabby lokale. Mye støy med både tv, radio og biler.
En lunsjopplevelse helt sånn midt på treet.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, sisselj1973

Anmeldt 30. april 2019

Vi stakk innom på tidlig formiddag, spiste "engelsk frokost" og tok et glass kald KEO Hyggelige engelske damer serverte.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Lillian R
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Var innom her for frokost 2 dager på vår ukes-ferie, og den kan absolutt anbefales... Og så ligger den strategisk til i forhold til strandbesøk.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Tore G
Anmeldt 5. september 2015 via mobile enheter

Fantastisk tappet lager øl. Flott myk skum topp og gardiner på glasset hele veien ned. Takk for at gode øl tappere fortsatt finnes.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Ida K
Anmeldt 25. september 2012

Her var det hyggelig å spise lunsj !

Store porsjoner, ordentlig tilberedt og det smakte nydelig...
Hyggelige jenter som jobbet der og laget godt stemning.
Anbefales :)

Dato for besøk: mai 2012
    • Atmosfære
Takk, Anita Arnhoff E

Reisende som så på Gary's Bar & Grill, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Gary's Bar & Grill? Del dine erfaringer!