“Forvent ikke service”
Anmeldelse av Jello Cafe Restaurant

Jello Cafe Restaurant
Vurdert som nr. 66 av 235 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Familier med barn, Forretningsmøter, Barscene, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Fint sted sentralt. Trendy og litt bråkete, gode drinker. Kelnere som er lite opptatt av å yte service. Satt 4 stk en halvtime, uten at noen ville ta bestilling. Personalet var opptatt av å se fotball, og prate med hverandre. Måtte til slutt gå inn i baren å bestille og betale. Sett av rikelig med tid om du skal hit.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Jarlen-R

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Trendy og fint med relativt høy housemusikk. Men elendig service og kjedelig mat. Pizza på typisk fryste bunner. Tørrstekt kylling og skosålebiff. Vi var fire og ingen var fornøyd med maten. OK utvalg av drikke.

Takk, Kjell R
Anmeldt 22. juni 2017 via mobile enheter

Flott familie middag ! Masse bra på menyen god service og flott beliggenhet.anbefales både til mat og drikke

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Tommy N
Anmeldt 7. april 2017

På Jello går man for en drink, eventuelt et lettere måltid. Stedet er trendy på alle måter, relativt dyrt, men likevel et sted for både kyprioter og utlendinger. Typisk se og bli sett sted hvor man treffes!

Dato for besøk: april 2017
Takk, JohnAstana
Anmeldt 7. februar 2017

Fint å sitte her i solen. Nyte et glass vin eller en øl. Om ønskelig en lunsjrett. Vi spiste ikke middag her denne gang, men nøyde oss med lette lunsjer. Hyggelig betjening og rimelige priser.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 183gunnarg

Reisende som så på Jello Cafe Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Jello Cafe Restaurant? Del dine erfaringer!