“Nydelig pizza og vin!”

Vurdert som nr. 14 av 235 Restauranter i Agia Napa
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Anmeldt 5 uker siden

Fantastisk italiensk pizza , nydelig vin og kjempe flinke servitører. Barna fikk masse oppmerksomhet og hadde en kjempe kveld. Helt nydelig !

Takk, Caroline K

Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Beste stedet vi har besøkt. Hyggelig betjening. Nydelig mat av god kvalitet. Hit skal vi komme igjen!

Takk, 937ingridl
Anmeldt 7. juni 2019 via mobile enheter

Etter å ha undersøkt litt restauranter i agia napa endte vi opp her. Ble tatt godt imot av kelnerne, og valget falt på en pizza.
Når pizzaen omsider kom var det en enorm skuffelse. Jeg hadde bestilt en pizza med skinke, sopp og oliven. Fordelinga av ingrediensene på pizzaen var veldig merkelig, på to biter var det skinke, på de to andre var det sopp, de neste 2 oliven og de to siste en diger kål-lignende grønnsak. Denne fordelingen falt ikke i smak hos meg da jeg helst ville hatt oliven, sopp og skinke på hver bit. Hvis du er ute etter en litt alternativ pizza, så er dette stedet for deg, men for meg ble det en skuffende opplevelse. Selve smaken på pizzaen var helt OK. Har smakt bedre. En annen ting som jeg har lagt merke til på flere restauranter i agis napa under ferieopphold er St kelnerne er veldig imøtekommende og hyggelige med engang du kommer, men etterhvert som tiden går blir servicen dårligere. Det tar laaaaang tid før noen dukker opp, spør hvordan maten var, eller om det er noe mer vi kunne tenke oss. For ikke å snakke om ventetiden for å få betalt. Dette trekker ned inntrykket desverre.

Takk, elisea111
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Fikk hyggelig velkomst av høflig og blid betjening. Spiste forrett og hovedrett. Forretten var frisk og god på smak. Spiste pastarett til hovedrett. God porsjon. Nydelig smak, passe krydret. Fikk en drink « on the house» til slutt.

1  Takk, eirunnb
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Vi var 4 stk som spiste her, og delte på rettene da vi ikke helt klarte å bestemme oss for 1 rett hver, vi prøvde både pasta og pizza og alt var veldig godt.
Veldig hyggelig og profesjonell betjening, Fikk maten veldig raskt selv med mye folk i restauranten.
Kan trygt anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, 713Jan

Reisende som så på Quadro, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Quadro? Del dine erfaringer!