“Herlig atmosfære, hyggelig personale og god mat! ”
Anmeldelse av Odin Restaurant

Odin Restaurant
Vurdert som nr. 72 av 209 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Gresk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Helt nydelig atmosfære i denne restauranten! Rolig og behagelig musikk sammen med flotte blomster og tradisjonelt interiør gjør dette til et godt sted å være og nyte et bedre måltid sammen familie og venner.
Personalet er også veldig hyggelige og vi har vært her flere ganger tidligere!
De hilser alltid og slår av en prat når vi kommer.
Maten er veldig god og det er mye godt å velge mellom. Stek og fisk er nydelig, men de har også kypriotiske klassikere.

Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Wander03393709204

Anmeldt 6. november 2019

Maten var kald og falt ikke i smak. Vi fikk maten til ulik tid og det ble rotet med bestillingene. Kjøttkakene var ikke mye norske. Manglet ertestuing. Seig biff. Nei, dette ble andrelag siste gang.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 849ingerr
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Spiste glutenfri pasta. Dryg porsjon, god pasta.
Det meste på menyen kan fås glutenfritt. Anbefales.

Takk, Cruiser782099
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

God mat til Bra priser. Spiste biff begge to. Hyggelig betjening, veldig koselig restaurant, med flott atmosfære☺️

Takk, Christian J
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant med både lokale retter og mer internasjonale retter som vi er vandt med hjemme. Vi valgte hvitløksbrød til forrett som var helt supert! Kjempegode. Deretter hadde ungene plankesteik med potetmos som var flott anrettet og var veldig god! Jeg hadde fillet mignon som også var veldig godt. De føtegratinerte potetene var litt tørt, men helt ok. Servitøren kunne vært litt mer smilende, og kunne spurt om det smakte eller noe sånt, men det uteble. Men de var hyggelige her da tross det. Anbefales som et koselig sted for familie og ikke minst eldre. Litt dyrere enn de andre stedene av samme kaliber. Ca 2-300 kroner dyrere for oss 4.

Takk, Jackthomas80

Reisende som så på Odin Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Odin Restaurant? Del dine erfaringer!