“Koselig atmosfære, god mat og god service”
Anmeldelse av Odin Restaurant

Odin Restaurant
Vurdert som nr. 72 av 209 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Gresk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Var en av de få restauranten som faktisk hadde god mat jeg likte også veldig godt atmosfæren. Sist men ikke minst en veldig god service.

Takk, CecilieA155

Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Vært på Odin uttallige ganger siden midten på 90 tallet, og kommer tilbake hit hver eneste gang. Utsøkt mat, i hyggelig og rolig atmosfære. Gresk stemning, med behagelig musikk i bakgrunnen, utsøkt meny med noe for enhver sine smaksløker. Store porsjoner. Veldig hyggelig vertskap og servitører. Anbefales på det sterkeste!

Takk, alexstokkedal
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Helt nydelig atmosfære i denne restauranten! Rolig og behagelig musikk sammen med flotte blomster og tradisjonelt interiør gjør dette til et godt sted å være og nyte et bedre måltid sammen familie og venner.
Personalet er også veldig hyggelige og vi har vært her flere ganger tidligere!
De hilser alltid og slår av en prat når vi kommer.
Maten er veldig god og det er mye godt å velge mellom. Stek og fisk er nydelig, men de har også kypriotiske klassikere.

Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Wander03393709204
Anmeldt 6. november 2019

Maten var kald og falt ikke i smak. Vi fikk maten til ulik tid og det ble rotet med bestillingene. Kjøttkakene var ikke mye norske. Manglet ertestuing. Seig biff. Nei, dette ble andrelag siste gang.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 849ingerr
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Spiste glutenfri pasta. Dryg porsjon, god pasta.
Det meste på menyen kan fås glutenfritt. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Cruiser782099

Reisende som så på Odin Restaurant, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Odin Restaurant? Del dine erfaringer!