“Middag”

Kjøkken: Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2016 via mobile enheter

Dette er den beste biff som vi har smakt på lenge.
Restauranten var fin og betjening var super.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Randi S

Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Hyggelige folk, bra service. Men pepper biffen der kunne du lagd bedre hjemme selv. Ikke imponerende mat. Grønnsakan e frosn amerikansk blanding å de fløtegratinerte potetan e skrellt oppskjært potet med varm melk i. Prøv heller Sage hvis du vil ha bra biff i ayia napa :)

Dato for besøk: august 2016
Takk, hansmartin2019
Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Vi har flere ganger på vårt besøk i ayia napa. Maten var veldig god og restauranten var alltid full av folk. Personalet var veldig hyggelig!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 770siljel
Anmeldt 3. juni 2016 via mobile enheter

Utrolig trivelige ansatte som yter fantastisk bra service og maten var kjempe god! Anbefales virkelig på det sterkeste!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, nathalievarasteh
Anmeldt 30. mai 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat og super service gjorde at vi spiste middag der 2 ganger på de 7 dagene vi besøkte Kypros. Et must hvis du skal til Ayia Napa! :-)

Dato for besøk: mai 2016
Takk, EirikSKristiansen

Reisende som så på Nikitas, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Nikitas? Del dine erfaringer!