“God middag.”

Kjøkken: Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 24. oktober 2017 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne fra Apollo. Dette var en veldig fin restaurant. Veldig god mat, men litt dyr. Biffen var veldig god og fint anrettet på tallerken. Kelneren var hyggelig og kvelden ble veldig bra. Mye mat, så ble god og mett!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Thomas F

Anmeldt 19. september 2017 via mobile enheter

Fulgte vurderinger fra Tripadvisor, og var kjempefornøyd med både maten og betjeningen ☺️ Spiste biffmed bearnaise saus

Dato for besøk: september 2017
Takk, bettinaa89
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Spiste en bedre middag her i løpet av ferien vår. Nikitas spesial er til å anbefale, så også planke biff. Servicen er bra helt til man har spist hovedrett, etter det "glemmes" man litt og må selv ta kontakt for påfyll av drikke, dessert og regning. Men alt i alt en god opplevelse. Kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, CamillaH155
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Spist pepperbiff med fløtepoteter og pasta carbonara. Fantastisk mat og utrolig trivelig og dyktig betjening!

Dato for besøk: august 2017
Takk, 162andreash
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Både maten og servicen var topp. Jeg tror biffen var den beste jeg noensinne har smakt. Anbefales virkelig.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Amalia L

Reisende som så på Nikitas, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Nikitas? Del dine erfaringer!