““Positiv overraskelse””

Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. juli 2018

“Positiv overraskelse”
Litt bortgjemt ligger den, men uansett ikke langt fra sentrum. En liten gåtur så er man der, og det er vel verdt besøket. Vi bestilte dagens treretters, med hvitløksbrød/suppe til forrett, indrefilet til hovedrett og is/banansplitt til dessert. Smakte veldig godt! Kan trygt anbefales. Var innom flere ganger i løpet av ferien.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, svaHaugesund

Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Gårkveldens besøk på Nikitas ble en opplevelse.
Mye besøk på spisestedet men de leverte.
Vi tenkte å starte med en salat til forrett men fikk anbefalt å stå over da dette ville komme i hovedretten som vi hadde valgt som var MEZE. Valgte heller en sopp i hvitløk/tomatsaus servert i pannekake til forrett å den var utrolig god.
Deretter startet serveringen av de 18 forskjellige meze-rettene. Da vi passerte nr 14 var vi alt for mette å greide kun å smake litt på de siste (alt for store porsjoner) selv om vi fikk det servert over lang tid(noe som servitøren opplyste om på forhånd)
Kjempemåltid å vi kommer til å oppsøke Nikitas igjen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Knut B
Anmeldt 22. mai 2018

Valgte etter tidligere erfaring å spise her, og hadde forventninger til maten på grunn av tidligere erfaringer. Men ble noe skuffet, da det jeg valgt ikke stod helt til forventningene. Spiste laks denne gang, som jeg mistenker ikke var restaurantense sterke side? Siden dette i utgangspunktet er en Italiensk restaurant, så skulle jeg kanskje valgt en annen passende rett?. Men uansett, så synes jeg helhetsunntrykket var noe dårligere enn før. Vil dessverre være forsiktig med å anbefale stedet, men mulig jeg var uheldig med valget denne gang?

Takk, osmasen
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Litt bortgjemt ligger det, men uansett ikke langt fra sentrum. Liten gåtur så er man der, og det er vel verdt besøket.

Vi bestilte av en meget hyggelig servitør en planke stek og en pepper biff, begge smakte utmerket. Kan trygt si at vi skal tilbake.

Takk, Kraftern
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Helt grei mat, men med så få gjester tok det lang tid fra vi bestilte og til maten kom. Vi bestilte biff til hovedrett og måtte etterspørre pommes fritesen.

Takk, herdisr2014

Reisende som så på Nikitas, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Nikitas? Del dine erfaringer!