“Verdt å prøve ut”

Kjøkken: Steakhouse, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. juni 2023 via mobile enheter

Superhyggelig betjening! Veldig god mat. Var her i 2017 og måtte desidert tilbake nå i 2023. Gode drinker også!

Hilsen Sofie og Victoria!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, L5354NXvictoriak

Anmeldt 5. oktober 2022 via mobile enheter

Koselig og rolig restaurant! Vi spiste biff og den var helt perfekt. Veldig hyggelig personale også! 😊 Anbefales hvis du ønsker en god biffmiddag!

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, hannela95
Anmeldt 26. september 2022

Atmosfæren, servicen og ikke minst maten var perfekt fra start til slutt. Vi hadde Black & White biff, perfekt stekt etter preferanse (medium). Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: september 2022
Takk, JacobSebastian97
Anmeldt 23. september 2022 via mobile enheter

Fantastisk biff, nydelige sauser og helt magiske fløtegratinerte poteter. Møreste kjøttet vi har hatt på lenge. Topp service og alt i alt en super opplevelse!

Dato for besøk: september 2022
Takk, Resort62828334506
Anmeldt 16. august 2022 via mobile enheter

Rolig og avslappende resturant i gode omgivelser borte fra støy, utmerket kundeservice og meget god mat, bestillte Biff medium stekt og det må være en av de bedre biffene jeg har spist opp gjennom tidene, fruen hadde seg en pastarett og hun sa det er noe av det beste hun har spist, vi kommer igjen, anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2022
Takk, Vetlez

Reisende som så på Nikitas Steak House, så også på

Agia Napa, Famagusta District
Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Nikitas Steak House? Del dine erfaringer!