“Skuffende”

Vurdert som nr. 51 av 234 Restauranter i Agia Napa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Ikke la dere lure av at det er kø ved inngangen og at det ser koselig ut. Dette er en trist opplevelse med kjedelig mat som ikke engang var varmet skikkelig. Jeg valgte Kleftico mens dama valgte Chicken Basil og begge rettene skuffet voldsomt i forhold til forventningene.
Vinen vi valgte smakte veldig bra men ellers var hele besøket temmelig trist med uoppmerksomme kelnere og treg servering.

Takk, janrogert2015

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk beskjed om å vente på å bestille mat da person tydeligvis kun kunne ta drikke. Litt rart for et så lite sted. Det tok tid før vi fikk bestilt. Min sønn fikk mat og femten minutter senere fikk min datter. Oss hadde de glemt. Restauranten var omtrent 60% full. Etter å ha snakkey med eieren ble mange servitører borte og vi fikk mat. Den var ok. Vi var lei etter å havært der i lang tid og ville egentlig hå før vo fikk maten. Vi ba om regning, men nok en gang glemte de oss. Det er så mange dedikerte mennesker som drømmer om åskape en god matopplevelse. Dette er ikke en av dem.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Marius S
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig sted å spise, koselig atmosfære og utrolig hyggelig betjening. Sjefen selv tok oss i mot og viste oss til bordet. Maten var kjempe god, hadde noe for en hver smak. Men vil du spise her, så husk å bestille bord på forhånd da det fyller seg fort opp

Dato for besøk: juli 2017
Takk, KristineLAa
Anmeldt 18. oktober 2017

gikk forbi etter å ha spist et annet sted den kvelden,og så at der var det helt fullt av mennesker,og har hørt at der det er mye mennesker der er det bra.Leste deretter om stedet på tripadvisor og den hadde fått veldig bra omtale,så vi bestemte oss for å prøve den neste kveld.Ble møtt av sjefen selv Tony og uten et smil ble vi ført til våre plasser.Alt gikk på samlebånd,helt upersonlig,maten var likt det jeg hadde spist før den uken,mens prisen var det dobbelte av hva vi hadde betalt andre steder,så hva som gjorde at det var så mye mennesker der vet ikke jeg,ikke kunne det være servicen,ikke maten og heller ikke prisen,da er det bare en grunn igjen,alle kattene som var rundt i lokalet.og det kan jeg finne også andre steder.Gikk til Atlas dagen etter og da fikk jeg ALT jeg ikke fikk hos Tony minus katter.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 644anita
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg skulle velge mat og var ikke så sulten, så jeg valgte en lett rett. Da ropte kelneren høyt ut hva jeg hadde valgt og lo godt. Jeg angrer selvfølgelig på at jeg ikke reiste meg opp og gikk eller tok igjen med samme mynt. Av hensyn til de andre, 6 personer, gjorde jeg det ikke. Jeg går ikke tilbake dit. Kelneren bør huske på at det er kundene som gjør at han har en jobb.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Kristin S

Reisende som så på Tony's Taverna, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Tony's Taverna? Del dine erfaringer!