“Bravo Tony!”

Vurdert som nr. 64 av 206 Restauranter i Agia Napa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Her var det absolutt nydelig mat, rett og slett! Vi spiste moussaka og kleftiko, som var helt himmelsk . Service var topp og hyggelig, med rask servering!

Takk, Thomas A

Anmeldt 6. november 2019

Koselig kafe. Nydelig mat og store porsjoner. F eks 5 lammekoteletter. Nydelig. Ekte gresk atmosfære, frister til nytt besøk.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 849ingerr
Anmeldt 4. juli 2019

Lite koselig restaurant, med lun og god atmosfere. Ingen stressende innkaster på utsiden, bare blide ansikter på innsiden som tjonet med sitt. Når vi gikk inn, fikk vi raskt hjelp av en hyggelig og oppmerksom kelner. vi fikk velge oss plass i restauranten, og ble godt tatt vare på gjennom hele måltidet.
Vi spiste entrecote og pepperbiff, kjøtt med tilbehør smakte fantastisk! Porsjonene var store! Hit kommer vi tilbake hvis vi reiser til Aya Napa igjen.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 661kristianl
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Bestilte Meze for 3 stk, tok litt tid før vi fikk drikke og mat. Det var mye folk i restauranten da vi var der og servitørene sprang mye. Maten var grei, ølet kaldt og rosévinen nydelig. Koselig taverna med frukttrær og gresk atmosfære. Servitørene var blide og imøtekommende.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 906annkristinr
Anmeldt 29. mai 2019 via mobile enheter

Helt grei mat, litt kjedelig og smaksløst egentlig.
Hyggelig betjening, men kanskje på tide å fornye seg litt.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 713Jan

Reisende som så på Tony's Taverna, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Tony's Taverna? Del dine erfaringer!