“Bra mat, hyggelig betjening”
Anmeldelse av Fiji Polynesian Cuisine

Fiji Polynesian Cuisine
Vurdert som nr. 37 av 213 Restauranter i Agia Napa
Kjøkken: Polynesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Har spist her flere ganger. Maten er alltid god og betjening hyggelig. Det er behagelig å sitte oppe fra gata med litt trekk og mindre støy.

Takk, lynils

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Rart denne resruranten ikke kommer lengre opp på listen. Har vert der et par ganger IG alltid blitt møtt av vennlig betjening og fått god mat. Bestilte sist, butter chicken, veldig bra :-) ikke noe å si på prisen heller.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jens F
Anmeldt 7. juni 2018

Har vært en av favoritt resturantene i Ayia napa i mange år
Leverer alltid god mat og mye godt på menyen

Dato for besøk: juni 2018
Takk, lillian123345667
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

God mat og veldig fint for par
Bestill bord ute på terrassen med utsikt,helt topp!!
Hyggelige servitører og kokker

Dato for besøk: september 2017
Takk, frodek603
Anmeldt 30. oktober 2017 via mobile enheter

Delikat restaurant med særdeles hyggelig betjening. Servitøren Andrea var den hyggeligste vi har opplevd her på Ayia Napa. Vi spiste Butter Chicken og Chicken Fafa. Fantastiske smaker som ga oss "a taste of Fiji".

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, agestennilsen

Reisende som så på Fiji Polynesian Cuisine, så også på

Agia Napa, Famagusta District

Har du vært i Fiji Polynesian Cuisine? Del dine erfaringer!